ZOBACZ OPINIE MOICH KLIENTÓW

SESJI I WSPÓŁPRACY

REGULAMIN

FAQ

ZjedzFoto

MARCELINA MICHALIK

 

1.
Rezerwacja sesji i/lub podpisanie umowy oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Klient tym samym oświadcza zapoznanie się z dorobkiem fotografa (portfolio) i akceptuje jego styl pracy, estetykę i nie będzie ingerować w jego przebieg.

 

2.
Na efekt końcowy mają wpływ czynniki zewnętrzne. Zbyt ostre światło, deszcz, zbyt ciemne pomieszczenia, złe oświetlenie (sala, DJ). Tym samym wykonawca nie gwarantuje, że zdjęcia będą identyczne do tych dostępnych w jego portfolio, jednocześnie zapewniając, że wykona sesje na najwyższym poziomie i ze starannością charakterystyczną dla tego rodzaju dzieł.

3.
Klient upoważnia Fotografa do przetwarzania danych osobowych w celach związanych z wykonaniem niniejszej umowy. Przetwarzanie obejmuje dane osobowe takie jaki imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mail, nr telefony oraz wizerunek osób utrwalanych pod czas sesji. Wykonawca zobowiązuje się przetwarzania danych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zachowania poufności.

4.
Cena zawarta w cenniku nie obejmuje dojazdu, wynajmu studia lub lokacji jeśli właściciel lub zarządca danego miejsca nalicza opłaty za wykonanie sesji zdjęciowej na jego terenie. Jeśli klient zażyczy wynajmu dodatkowego sprzętu (dymiarka, projektor dodatkowe oświetlenie nie będące w posiadaniu wykonawcy itd.)Koszty te są po stronie klienta.

5.
Dojazd powyżej 30km od Krakowa jest płatny 2pln za każdy dodatkowy kilometr liczony po najkrótszej trasie wg google maps.

6.
Każda dodatkowa godzina pracy to 150pln za każdą rozpoczętą ponadprogramową godzinę.

7.
W przypadku spóźnienia klienta na miejsce sesji obowiązuje opłata 150pln za każde rozpoczęte 30 minut spóźnienia. Jeśli spóźnienie dotyczy sesji w studio czas sesji ulega skróceniu ze względu na charakter pracy studio.

8.
Cena sesji obejmuje: czas, doświadczenie, pomoc w przygotowaniu do sesji, ewentualnego moodboardu, pomoc w wyborze stylizacji i miejsca sesji. Ponadto wykonanie zdjęć, selekcję i autorską obróbkę na własnych materiałach i z wykorzystaniem własnego profesjonalnego sprzętu.

9.

W przypadku odwołania sesji z przyczyn niezawinionych przez którąkolwiek ze stron, za które należy rozumieć wyłącznie zdarzenia losowe takiej jak śmierć osoby najbliższej, ciężki wypadek, udokumentowana przewlekła choroba, Strony są zobowiązane do poinformowania o zaistniałym fakcie (o ile to możliwe) przynajmniej tydzień wcześniej niż ustalony termin realizacji usługi. W przypadku późniejszego odwołania Klient pokrywa koszty poniesione dla organizacji sesji.

10.
Całkowity czas oczekiwania na fotografie wynosi maksymalnie 90 dni. Zdjęcia przesyłane są drogą elektroniczną do pobrania za pośrednictwem strony internetowej pic-time. Klient zobowiązuje się do niezwłocznego zabezpieczenia kopii zdjęć we własnym zakresie. Wykonawca nie gwarantuje ochrony zdjęć po czasie wygaśnięcia galerii.

11.
Rezerwacja terminu odbywa się po wcześniejszym ustaleniu i potwierdzeniu daty i godziny sesji przez Fotografa i wpłaceniu gotówką, przelewem BLIK lub przelewem tradycyjnym zadatku w wysokości 10% wartości sesji (nie mniej niż 100pln). Zadatek jest zwrotny tylko i wyłącznie gdy odwołanie sesji nastąpi z winy Fotografa.Pozostałą do zapłaty kwotę Klient przekazuje najpóźniej w dniu sesji we wspólnie wcześniej ustalony sposób (przelew tradycyjny, przelew BLIK lub gotówka).

12.
W przypadku przyczyn wskazanych w poprzednich paragrafach niniejszego regulaminu istnieje możliwość zmiany terminu na inny w ramach wpłaconego zadatku. Zmiana terminu w ramach jednego zadatku może odbyć się nie więcej niż 2 razy. Po tym czasie zadatek pozostaje bezzwrotny.


13.
Fotograf nie zgadza się na jakąkolwiek ingerencje w wygląd przekazanego materiału - nałożenie filtrów, zmianę kolorów, kadrowanie itd. Zamawiający nie ma prawa do sprzedaży zdjęć osobom trzecim oraz przekazywaniu ich firmom, związanych z organizacją sesji. W razie potrzeby Fotograf prosi o odesłanie w/w osób bezpośrednio do niego (wizażystki, fryzjera, organizatora itd.).


14.
Zamawiający zostaną poinformowani o gotowości do odebrania materiału mailowo, przez portal SM albo telefonicznie.

15.
Nie ma możliwości zmniejszenia ilości zdjęć w ramach wybranego pakietu.

16.
Nie ma możliwości zmiany Pakietu na mniejszy po dokonaniu rezerwacji.

17.
Zamawiający mogą kopiować gotowy materiał, przekazywać go najbliższej rodzinie i znajomym oraz umieszczać zdjęcia na portalach typu Facebook (z wyraźnym zastrzeżeniem, że każdorazowo należy umieścić pod zdjęciem informację kto jest jego autorem).


18.
W sesji mogą uczestniczyć wyłącznie osoby trzeźwe, świadome oraz zdrowe. W przypadku, jeśli Fotograf zauważy, że Klient jest pod działaniem alkoholu lub innych środków zastrzega sobie prawo do natychmiastowego przerwanie sesji, a Klient zobowiązuje się pokryć koszty poniesione przez Fotografa i opłacić czas pracy Fotografa.

19.
Za szkody, wydarzone w trakcje sesji przez Klienta i uczestników (zniszczenie lub uszkodzenie rekwizytu, scenografii, ubrań, sprzętu) koszty ponosi Klient zgodnie z wartością ww.. przedmiotów.



www.zjedzfoto.pl

przewodnik

Fotograf Kraków, Fotograf ślubny Kraków,Fotograf Nowy sącz,fotograf ślubny Nowy Sącz, fotograf Limanowa, Fotograf Olkusz, Fotograf Na Ślub, Marcelina Michalik

MARCELINA@ZJEDZFOTO.PL

 

+48 781 186 758